Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over onze dienstverlening. Doe dit - mede om eventuele schade te beperken - zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.
Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.
Wordt een klacht niet naar tevredenheid van de consument opgelost, dan kan deze gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier op www.ictwaarborg.nl in te vullen.
Klachtenregeling
Waarom ICT Waarborg
Iedereen wil zekerheid. U natuurlijk ook. Daarom gaat u het liefst in zee met een betrouwbaar bedrijf. Dan zit u hier goed, want wij zijn aangesloten bij ICTWaarborg, dé brancheorganisatie voor betrouwbare ict-bedrijven.
Wij bieden u alles wat u van een goed ict-bedrijf mag verwachten, maar bovenal zekerheid. Zekerheid dat u deskundig en goed wordt geholpen. Zekerheid dat u bij ons terecht kunt met al uw vragen op ict-gebied. Zekerheid dat u waar krijgt voor uw geld.